14 November 2007

Gaja nevesta / Gaja the bride



taaa da ta daa... taa da ta daaa.

10 comments:

henka said...

tak mám chaos kto ktoré kreslí...toto kreslila bjuty, či Ivan? peknučké :) to ale nie je vodovkami, však? to je nejaký program cez PC...hm

Anonymous said...

pri kazdom obrazku je text: POSTED BY ... a nick toho kto to prihodil

henka said...

:D ta čo už no. budem vedeť už :D

wishfish said...

kreslila som to ja - bjuty alias vlada ;-)
a je to len vodovkami. predosla kresba - jesen je skusena vo fotosope.

henka said...

Ahoj Vladka! :) už tomu tu trošku viac rozumiem, naozaj som si predtým nevšimla kto obr. pridáva, hľadala som len na obr. podpis.:)stupid dvojka je Milan či Ivan? tie nicky sú teda riadne besné! :D Ja mám brata a otca Ivana a muža a syna Milana he! :D a Gaja v tvojom podaní je pekný príbeh na pokračovanie.

wishfish said...

nee henka, milana tu nemame ziadneho.

a dakujem, zivot s gajkou je vobec serial na pokracovanie. najblizsie budu pribehy so snehom ;-)

henka said...

tak to neviem kde som Milana zobrala... Vladka keď budeš mať chvíľu, pozri pls. sem http://kreslimobrazky.blogspot.com čo si o tom myslíš? by som potrebovala nejakú spetnú vezbu..chváliť nemusíš :) len názor čo si o tom myslíš...dík..

henka said...

teda o obrázkoch myslím

wishfish said...

ta macka na zaciatku blogu je velmi mila ;-)) ak to kreslil Milanko, tak blahozelam ;-)
inak fajn, si s nami na jednej lodi ;-)

henka said...

:D ďakujééém