29 October 2007

Ruska modra



boli sme na vystave maciciek najkrajsie boli Ruske modre

5 comments:

henka said...

Ahoj. :) tak sa márne snažím dopátrať k tvojmu profilu. kolko máš rokov? ty si profi výtvarník/čka??? moc sa mi páčia tvoje obrázky. je to vodovkami? zvedavá som 8)))))

stupid two said...

thx, k profilu sa da bezne dostat
http://www.blogger.com/profile/00477979168272702282

obrazky podpisane ako stupid two su moje. Na blog prispievaju este dvaja ludkovia. Kres;enie ma nezivi.

henka said...

:))))a čo si študoval ak to nie tajné? pýtam sa kôli dcére. rozmýšĺame, že pôjde buď na peginu, alebo na nejakú školu úžitkového umenia...nevieme ešte..možno grafiku na PC...hm

stupid two said...

tak to ti nepomozem, som selfmademan

henka said...

samouk? :))))))) neva ak ti budem čmarkat komentare?